Con2 - hvor story gamere mødes
Forum » Forum Kategorier / Nyheder » Con2 - hvor story gamere mødes
Started by: Frederik J JensenFrederik J Jensen
On: 1255796186|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Number of posts: 6
rss icon RSS: New posts
Con2 - hvor story gamere mødes
Frederik J JensenFrederik J Jensen 1255796186|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Hejsa

Con2 løber af stablen 24-26. januar 2010 i Hillerød. Lige et sted hvor man kan mødes og spille fortællespil mellem Viking Con og Fastaval. Duk op og tag et fortællespil/indiespil/story game med. Sidste år bød på både My Life With Master og It's complicated. Foruden muligheden for at spilteste mange af de kommende fastavalscenarier. Kontakt mig, hvis du har lyst til at dukke op og køre et spil.

Con2 - connen med de sødeste spillere

/Frederik

unfold Con2 - hvor story gamere mødes by Frederik J JensenFrederik J Jensen, 1255796186|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Re: Con2 - hvor story gamere mødes
GreisGreis 1255862719|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Hej,

Jeg kommer, og jeg skal spilteste to scenarier. Jeg tager nok et par story games og Nørwegian Style med under armen.

/ Morten

unfold Re: Con2 - hvor story gamere mødes by GreisGreis, 1255862719|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Frederik J JensenFrederik J Jensen 1255872383|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Super, Morten. Lad mig vide, når du har foromtale eller lignende, du vil have lagt op.

unfold Re: Con2 - hvor story gamere mødes by Frederik J JensenFrederik J Jensen, 1255872383|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Uffe ThorsenUffe Thorsen 1255879771|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Jeg forventer at komme (det ligger efter eksamensperioden, yay!), men jeg skal lige være helt sikker før jeg begynder at love mig selv ud som spil-arrangør.

Men det i mente kan jeg sagtens tage et eller andet indie med. Må lige tygge på hvad det i så fald skulle være. Hvem er målgruppen (hvaffen slags rollespillere kommer til ConII normalt)?

Hvornår har i brug for endelige udsagn?

unfold Re: Con2 - hvor story gamere mødes by Uffe ThorsenUffe Thorsen, 1255879771|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Frederik J JensenFrederik J Jensen 1256058551|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Af en eller anden grund er det altid søde spillere, der kommer på Con2 :). De vrisser hverken af fortællespil, terninger eller gøgl.

Tilmeldingen åbner 19. december så det er en fornuftig frist for at få et spil på programmet.

unfold Re: Con2 - hvor story gamere mødes by Frederik J JensenFrederik J Jensen, 1256058551|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Frederik J JensenFrederik J Jensen 1258487830|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Deadline for indie-spil der skal med i programmet med mulighed for foromtale: 1. december 2009

unfold Re: Con2 - hvor story gamere mødes by Frederik J JensenFrederik J Jensen, 1258487830|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
New post
Page tags: agon
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.